Chat with us, powered by LiveChat
Loading...
Kurer & Transport2019-11-12T12:09:29+02:00

Kurer- og Transportkørsel

ML Serviceteam tilbyder kurer- og transportkørsel til dig, der f.eks. spontant har købt et større møbel, men ikke har mulighed for, at have det med hjem i egen bil. Hos os har vi den enkelte kunde i fokus, og rykker først videre, når din opgave er løst med fuld værdi for pengene. ML Serviceteam står til rådighed døgnets 24 timer, samt vi har en bil til enhver opgave. Skulle du stå og have behov for, at blot få sendt et brev med modtagelse samme dag, så klarer vi også den. Ingen opgave er for stor eller for lille for os.

ML Serviceteam har et ekstra godt kendskab til branchen, samt mange års erfaring i bagagen. Vi elsker hvad vi laver, og vores ambition er, at kærligheden til arbejdes skal afspejles i vores gode navn. Vi har smilegaranti, og tager gerne en snak med dig, hvis du har spørgsmål til, hvordan vi ville udføre din opgave. Vi har erfaring med kurer- og transportkørsel af værdifulde arvestykker, malerier og andre skrøbelige værdigenstande.

Vi sørger altid for, at klarlægge den sikreste og korteste rute, så vi skal have din transporterende genstand på vejene i så kort tid som overhoved muligt. Dette sørger også for, at vi kan give den billigste pris muligt. Se vores priser under ’priser’ her på siden, der vil du også finde mere information omkring, hvilke ekstraydelser du kan tilkøbe.

Priser

Hos ML Serviceteam går vi op i, at vores priser er fair. Derfor tager vi ikke overpriser, og følger de gængse priser på markedet. Du kan hos os være sikker på, at der ikke er skjulte gebyrer. Vi har hos ML Serviceteam gjort alle vores priser overkommelige, og vil du høre nærmere er du altid velkommen til at kontakte os.

Hos ML Serviceteam har vi ændret den danske transport- og kurerbranche ved at gøre vores priser konkurrencedygtige for alle. Ved at skære alt unødvendigt væk og nøjes med de eneste ting du måtte få brug for på din opgave, samt vi styre virksomhedens omkostninger med hård hånd, er vi i stand til at tilbyde priser, som giver fuld tilfredshed for pengene.

OBS! Vi gør opmærksom på at der kan forekomme tillæg ved kørsel udenfor Storkøbenhavn.

Service Pris eks. moms Pris inkl. moms
1 mand + bil (20 m3) 439 DKK 549 DKK
2 mand + bil (20 m3) 760 DKK 950 DKK
3 mand + bil (20 m3) 1020 DKK 1.275 DKK
Tillæg
Weekendtillæg 20 %
Byrdetillæg Der beregnes et byrdetillæg på kr. 800,00
for alle genstande, der vejer over 80 kg.
Etagetillæg Ved flytning hhv. ned fra og op på 2. etage eller derover
beregnes et etagetillæg på kr. 900,00 såfremt der er mere
end 4 møbler/flyttekasser/genstande der skal bæres ned eller op.
Der beregnes ikke tillæg hvis der er elevator.
Km-tillæg Vi gør opmærksom på at der ved kørsel udenfor Storkøbenhavn pålægges et tillæg.
Dette afhænger af den individuelle opgave.

Transportkasser

Ved lån eller køb af transportkasser, leveres disse ved ankomst, og de lånte tages med samme dag, hvis ikke de sælges til kunden. Ved misvedligeholdelse dækker kunden transportkassen til nypris.

Timepris

ML Serviceteam tilbyder at arbejde ud fra timepris fremfor fastprisaftale, hvis kunden ønsker dette. Timeprisen afhænger jobbets type.FastprisaftaleMed en fastprisaftale fra ML Serviceteam får du en fast pris at forholde dig til for hele opgaven. Dette er som kunde din tryghed for, at alle budgetter overholdes. Dette kræver dog, at vi kan planlægge ruten inden opgaven påbegyndes.

Gør det selv

Dette er klart billigste måde at håndterer transport- og kureropgaver på. Vi stiller en bil og en chauffør til rådighed, resten står du for. Vores chauffør vil pakke bilen for jer, så tingene er spændt forsvarligt op til lageret bag bilen.

Transport- og kurerrengøring

ML Serviceteam tilbyder rengøring med 15% rabat, hvis det bestilles i forbindelse med transport- og kurertilbud. Vores grundige rengørings-team kan klare opgaven i et snuptag. Sørg for at få så meget af afmærkningerne væk, eller hvad der måtte være kommet efter de(t) transporterede element(er).

Bortskaffelse af affald

ML Serviceteam har specialiseret sig i tungløft, og sender altid et hold robuste mandfolk, der har teknikken og den faglige baggrund for, at kunne håndtere dine værdifulde genstande. Intet møbel, ingen genstand og intet element er for tungt for os. Listen er lang, men her får du et indblik i nogle af de ting, som vi blandt andet er i stand til at håndterer.

Vi kan blandt andet håndtere:

  • Pool- og Billardborde
  • Store kopimaskiner til erhverv
  • Værdifulde statuer og kunstmalerier
  • Produktionsmaskiner
  • Servere og computere
  • Hvidevarer
  • Penge- og våbenskabe
  • Mange andre ting

Når man skal have flyttet ting på over hundrede kilo, er det vigtigt med teknik og råstyrke. Kroppen som helhed kan hurtigt tage skade, og særligt rygregionen skal tages hensyn til. Alle fagfolk hos ML Serviceteam bliver ugentligt mindet om løfteteknikker, da dårlige løft kan føre til skadet genstande, hvis kroppen pludseligt giver op. Hos ML Serviceteam tager vi meget højde for dette, både for vores dygtige og kvalificerede medarbejderes skyld, men også for at du som kunde kan føle, at dine genstande er i trygge hænder. Dét mener vi er en menneskeret, når man bestiller en service.

Med vores mange års erfaring, vores trænede hold og vores vedligeholdte biler, er vi rette valg for dig, der har dyre værdigenstande der skal flyttes. Vi ved nemlig hvordan man håndtere skrøbelige malerier, skrøbelige skulpturer, glas- og porcelænsgenstande, ældre og skrøbelige møbler samt mange andre ting, du måtte have behov for at få rykket fra A til B, men som både er skrøbelige og enten tunge eller upraktiske at håndtere. Lad os hjælpe med det vi gør bedst.

Vi har erfaring med at flytte store og tunge ting på ganske lidt plads. Dette kan til tider gøres med vores bedste fagfolk, men af og til har man brug for en mindre kran. Dette kan vi også hjælpe med, hvis du har et møbel der af flere årsager ikke kan skilles ad igen. Vi kan trygt få rykket hvad end du måtte have behov for, og løsningen finder vi sammen, inden vi eksekverer planen. Dette gør vi for din trygheds skyld. Vi respekterer din ejendom, og sætter en ære i, at have dig som kunde med ind over det, som vi nu engang måtte fortage os.

Har du spørgsmål eller søger du blot mere viden omkring tungløft, så kontakt os gerne forneden, eller bliv kontakten via ’Ring Op’ i venstre side.

Fast Aftale

Med en fast aftale med ML Serviceteam, kan din virksomhed nu få muligheden for, at få leveret fast, trygt og hurtigt ud af huset. Hvad end det er reparationssager der skal transporteres fra butik til værksted, eller det måske er varer der skal fra fabrikant til butik, ja så er vi den rette samarbejdspartner til opgaven. ML Serviceteam står til rådighed døgnets 24 timer, og lægger en ære i, at møde til aftalt tid.

Hvis du vælger ML Serviceteam fast, finder vi en billig, fair og afspejlende pris, ud fra den volumen af kørsel du ønsker af os. Vi har både mulighed for, at planlægge faste dage og tider, men også hvor du ringer os ud. Hvad end du har af behov, kan vi matche det med en fast aftale.

For at få en fast aftale, skal du udfylde nedstående formular, og du vil blive ringet op af en af ML Serviceteam servicemedarbejdere. Sammen og ud fra dine angivet informationer, vil vi skabe en løsning, så du trygt kan flytte fokus dertil, hvor du er mest behøvet. Transporten fra A til B står vi for.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Forsikring

Vores forsikring er altid inkluderet og indebære følgende:

  1. §1 Forsikring/erstatning
  2. Er flyttekasserne ikke pakket af ML Serviceteam eget personale, er de ikke omfattet af ML Serviceteam’s forsikring, men derimod af kundens egen indboforsikring.
  3. Flyttebilen er ved af og pålæsning en arbejdsplads, man er som kunde ikke omfattet af nogen forsikring hvis man bevæger sig ind i flyttebilen.
  4. Der skal gøres opmærksom på forsikringsskader under selve flytningen eller senest 48 timer efter endt flytning.
  5. Forsikringen dækker ikke mindre ridser eller skrammer på brugte møbler, dørkarme eller vinduer. Kun mindre ridser på helt nye møbler dækkes.
  6. Alle møbler der har skabslåger, skuffer eller lignende skal være sikret/aflåst med tape/film eller nøgler for at være dækket af forsikringen.
  7. Indbo såsom skabe og andre møbler der på grund af sin beskaffenhed ikke kan tåle de normale påvirkninger ved en flytning eller ikke kan bære sin vægt er ikke dækket af forsikringen. Her kan være tale om Ikea skabe eller gamle møbler som skiller ad under flytning.
  8. Vælger kunden at gøre brug af egne hjælpere er det kundens egen indboforsikring der dækker skaden.
  9. Forsikringen dækker ikke skader på planter, stueplanter.
  10. Er flytningen ikke bestilt med pakning så skal kunden selv sørge for at skrøbelige genstande såsom lamper, billeder, glas-skulpturer etc. er pakket forsvarligt ind i bobleplast eller andet beskyttelses-emballage. Vi henviser til ML Serviceteam’s webshop.
  11. Forsikringen dækker ikke elektrisk udstyr medmindre ML Serviceteam har forvoldt synlig skade, eller medmindre anden skriftlig aftale foreligger med ML Serviceteam.
  12. Er flytningen ikke bestilt med pakning så er det kundens ansvar at være ordentligt nedpakket når flyttebilen ankommer.
  13. Når erstatningen er betalt, overgår ejendomsretten af det bortkomne/beskadigede til ML Serviceteam. I stedet for kontant betaling kan ML Serviceteam vælge at lade det beskadigede reparere (håndværksmæssigt korrekt).
  14. Kundens selvrisiko er kr. 600,00 ved enhver skade.

Almindelige vilkår og betingelser vedrørende transport og flytning

1) Vilkår

Vilkår som ikke fremgår af nærværende betingelser eller ikke er skriftligt aftalt mellem parterne, kan ikke gøres gældende.

2) Transport og flytning

Hvilket omfatter op- og nedbæring, kørsel samt løs anbringelse af flytte- eller transportgods, efter kundens anvisning.
A) Af- og påmontering falder udenfor ML serviceteams forpligtelse, men kan aftales særskilt.
B) Alle ordrer og instruktioner skal af kunden angives direkte til ML serviceteams administation.

3) Erstatning

A) ML serviceteam er kun ansvarlig for bortkomst eller skade, som skyldes fejl eller forsømmelser hos ML serviceteam eller det antagne mandskab. ML serviceteam er således f.eks. Ikke ansvarlig for tab, der skyldes uforudsigelig, udefrakommende begivenheder eller godsets egen beskaffenhed – herunder at godset ikke tåler påvirkninger, som normalt forekommer under transport og flytning.
B) ML serviceteams erstatningspligt begrænses til genskaffelsesværdien af en genstand umiddelbart inden skaden indtrådte, idet affektionsværdien eller anden særlig værdi ikke erstattes, medmindre ML serviceteam på kundens opfordring udtrykkeligt i aftalen har påtaget sig et videregående ansvar for nøje specificerende genstande. Ligeledes tages der forebehold for værdiforringelse ved alder, brug, nedsat anvendelighed eller andre omstændigheder.
C) ML serviceteam påtager sig ikke ansvar for bortkomst eller skade, der skyldes behandling, ned- og udpakning, læsning samt, aflæsning foretaget af kunden eller personer der handler på dennes vegne ej heller gods som kunden selv hjælper med at håndtere ved enten på- eller aflæsning, op- eller nedbæring.
D) Det forventes at skrøbelige genstande er ordenligt emballeret inden opgavens opstart. Gods som kunne pakkes forsvarligt i flyttekasser, men ikke er pakket i flyttekasser, erstattes ikke.
E) ML serviceteam er ikke ansvarlig for angreb af skadedyr af nogen art, som ikke kan tilregnes firmaets forhold.
F) Kunden har pligt til skriftligt at gøre ML serviceteam opmærksom på, hvis der er tale om særligt værdifuldt gods, såsom antikviteter, kunstgenstande, malerier m.v.

4) Reklamation

A) Krav om erstatning for eventuelle skader eller mangler på gods, skal ved synlige skader og mangler, ske ved modtagelsen af godset til ML serviceteams chauffør. Straks herefter rettes direkte henvendelse til ML serviceteams kontor. Eventuel billededokumentation og skadesanmeldelse skal herefter fremsende på forlangende og være i ML serviceteams besiddelse senest 48 timer efter modtagelsen af godset. For øvrige skader skal skriftlig dokumentation ligeledes være ML serviceteam i hænde senest 48 timer efter modtagelse af godset/indboet. Overholdes ovennævnte frister ikke, vil erstatningskrav ikke kunne gøres gældende.

5) Pris og betaling

A) Tilbud er gældende i 8 dage fra afgivelse og sker på basis af de på tilbudsdagen gældende arbejdslønninger, takster, fragter og valutakurser m.v. Prisberegning starter og slutter på kundens adresser. I tilfælde af, at kundens start/slut adresse ligger langt fra ML serviceteams hovedadresse påregnes der et tillæg for dette.
B) Der opkræves betaling ved arbejdes afslutning, med mindre andet er aftalt. Betaling kan desuden foregå via bankoverførsel eller opkræves forud for opgaven.
C) I tilbud indarbejdes efter aftale betaling for levering af flyttekasser, ind- og udpakning, transport af tunge genstande over 80kg, unormale udgifter grundet særligt vanskelige adgangstrapper og tilkørselsforhold, samt kontante udlæg og omkostninger i forbindelse med transporten, færgebilletter, broafgift m.v. Disse forhold skal oplyses før opgavens opstart. Er tilbud afgivet uden hensynstagen til specielle forhold, fordi de ej er oplyst af kunden opkræves der ekstra betaling herfor.
D) ML serviceteam har tilbageholdelsesret for den aktuelle fragt i ikke aflæsset (udleveret) gods svarende til det indbo, som dækker det aktuelle fakturabeløb.
E) Hvis en bestilt flytning på grund af forhold, som kunden er ansvarlig for, ikke kan udføres som aftalt, skal ML serviceteam være berettiget til at få dækket dokumenteret tab det måtte lide, idet vederlaget dog ikke kan overstige den aftalte pris for flytningen.
Denne bestemmelse træder dog ikke i kraft, såfremt ændringen af det aftalte skyldes forhold, som kunden bevisligt ikke har kunnet undgå og hvis følger kunden var ude af stand til at hindre, og kunden har meddelt ML serviceteam dette, senest 24 timer og ved virksomhedsflytninger senest 3 dage før den aftalte tid for opgavens begyndelse.
F) Ønsker kunden afbestilling af flytning/transport skal dette meddeles senest 48 timer før den aftale dag. Hvis afbestillingen ikke sker rettidigt betaler kunden i henhold til punkt 6 e.
G) For skyldige beløb der ikke er betalt rettidigt til ML serviceteam beregnes 0,70% i rente pr. Påbegyndt måned samt rykkergebyr på kr. 100,00. Såfremt andet ikke er aftalt er betalingsbetingelser ved bankoverførsel følgende: fakturadato + 8 dage.


Få et tilbud

Transport fra


Elevator?





Transport til


Elevator?






Er datoen fleksibel?


Transporttype

Ønskes opbevaring?

JaNej


RING MIG OP